Kategóriák

Szállító/cikk/vevő törlése a Dynamics NAV-ban (Navision-ben)

Előfordul, hogy egy szállító/vevő/cikk kartonja feleslegessé válik, és törölni szeretnénk a zárolás helyett. Mikor ütközünk hibába törlés során?

Nem lehet törölni, ha…

  • van a szállítóhoz/vevőhöz/cikkhez nyitott bizonylat
  • a szállítónak/vevőnek/cikknek létezik még kiegyenlítetlen (nyitott) tétele
  • van tétele egy még le nem zárt üzleti évben

 

A Dynamics NAV-ban (Navision-ben) akkor tudjuk kitörölni az adott szállítót/vevőt/cikket, ha a fenti pontok egyike sem áll fent. A karton törlése után a könyvelt tételek megmaradnak, csupán a tételek szállító/vevő/cikkszám mezőjének tartalma törlődik.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ellenörzés * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

*
Írja be a szöveges dobozba a képen látható szöveget! Kattintson a képre ha , akarja hallani a szót!
Anti-spam image