Kategóriák

Összeállítás a Dynamics NAV-ban (Navisionben) – 2. rész

Az előző bejegyzésünkben arról írtunk, hogy pontosan mit is jelent az összeállítás, mikor használjuk, és egy példán keresztül bemutattuk, hogyan célszerű paraméterezni. Hogyan tovább?

Azt már tudjuk, hogy amikor felviszünk egy eladási rendelés sort egy olyan termékkel, amiből nincs készlet, a Dynamics NAV (Navision) rendelkezésre állási figyelmeztetést küld számunkra. Ekkor az eladási rendelésen állva is generálhatunk összeállítási rendelést, a sor Rendelés összeállítandó mennyisége mezőjének kitöltésével.

A fenti menüsorban megtekinthetjük a létrehozott összeállítási rendelés adatait.

A raktári alkalmazottak munkáját is megkönnyíthetjük ezzel a funkcióval, hiszen a kiszedési utasításon szerepel, hogy pontosan milyen típusú és mennyiségű alkatrészt kell előkészíteniük az összeszereléshez.

Az összeállítási rendelést NEM kell külön könyvelni, hanem kiszállításkor lefut az összeszerelés folyamata.

 

Amennyiben eladási rendeléstől függetlenül generálunk összeállítási rendelést, figyeljünk arra, hogy új összeállítási rendelésnél a cikkszámot követően töltsük ki a raktárkódot, ez alapján figyeli a rendszer az alkatrészek felhasználható készletét. Az összeállítási beállításokban felvehetünk egy alapértelmezett raktárat.

Ezután következhet a mennyiség kitöltése. Amennyiben korábban létrehoztunk a terméknek összeállítási darabjegyzéket, a program automatikusan feltölti a sorokat. Egyéb esetben manuálisan töltsük fel.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ellenörzés * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

*
Írja be a szöveges dobozba a képen látható szöveget! Kattintson a képre ha , akarja hallani a szót!
Anti-spam image