Kategóriák

Business Central API hívások debuggolása – Online Számla kapcsán

Sziasztok ! Kivételesen egy videó bloggal jelentkezünk.

Az online számla telepítés során futottam bele ,néhány technikai gondba és gondoltam összefoglalom mit csináltam mert tanulságos.

A használt eszközök :

  • website.hook
  • Postman
  • Rest API
  • SOAP

Akit érdekel általában , hogyan kezelje az ilyen problémákat nézze meg a videót. Egy Like is jól esne !

Ja igen és a HRP-vel beszéltem és javítani fogják a “logolást”!! Szóval a mai napi jócselekedet, pipa!

One Reply to “Business Central API hívások debuggolása – Online Számla kapcsán”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ellenörzés * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

*
Írja be a szöveges dobozba a képen látható szöveget! Kattintson a képre ha , akarja hallani a szót!
Anti-spam image