Kategóriák

Navision CRM bevezető

Az ügyfélkapcsolat kezelés (CRM) nem rendszerfüggő, sokféleképpen lehet végezni, ez filozófiai vagy folyamat kérdés, mégis sok ügyfél kérdezi, mit tud a Navision (Microsoft Dynamics NAV) .

Nos, a rendszer támogatja az alapvető CRM funkcionalitásokat:

  • Ügyfél kezelés  – Nyilvántartja a lehetséges vevőket , ügyfeleket, akikből később vevő vagy szállító lehet
    • Támogatja az ügyfél rekordokból vevő vagy szállító létrehozását
    • Nyilvántarthatja az ügyféllel kapcsolatos tevékenységeket, látogatásokat, feladatokat
    • Kérdőíveket rögzíthet az ügyfelekről melyek a marketing szegmentálását segíthetik
    • Rögzítheti a marketing kampányait

  • Speciális árlistákat hozhat létre a kampányokhoz
  • Nyomon követheti mely rendelések, eladások , beszerzések , költségek tartoznak adott kampányhoz , így pontosan tudja milyen eredménnyel zárult a kampány pénzügyileg
  • Szegmensek – Támogatja az ügyfelek, vevők különböző ismérvek szerinti szegmentálását és ezeknek külön kampányok indítását
  • Tennivalók – rögzítheti a találkozásokat, feljegyzéseket, teendőket az adott ügyfélhez

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ellenörzés * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

*
Írja be a szöveges dobozba a képen látható szöveget! Kattintson a képre ha , akarja hallani a szót!
Anti-spam image