Az ügyfélkapcsolat kezelés (CRM) nem rendszerfüggő, sokféleképpen lehet végezni, ez filozófiai vagy folyamat kérdés, mégis sok ügyfél kérdezi, mit tud a Navision (Microsoft Dynamics NAV) .
Nos, a rendszer támogatja az alapvető CRM funkcionalitásokat:
- Ügyfél kezelés – Nyilvántartja a lehetséges vevőket , ügyfeleket, akikből később vevő vagy szállító lehet
- Támogatja az ügyfél rekordokból vevő vagy szállító létrehozását
- Nyilvántarthatja az ügyféllel kapcsolatos tevékenységeket, látogatásokat, feladatokat
- Kérdőíveket rögzíthet az ügyfelekről melyek a marketing szegmentálását segíthetik
- Rögzítheti a marketing kampányait
- Speciális árlistákat hozhat létre a kampányokhoz
- Nyomon követheti mely rendelések, eladások , beszerzések , költségek tartoznak adott kampányhoz , így pontosan tudja milyen eredménnyel zárult a kampány pénzügyileg
- Szegmensek – Támogatja az ügyfelek, vevők különböző ismérvek szerinti szegmentálását és ezeknek külön kampányok indítását
- Tennivalók – rögzítheti a találkozásokat, feljegyzéseket, teendőket az adott ügyfélhez
Legutóbbi hozzászólások