A CRM kapcsán már említettük ,hogy a Microsoft Dynamics NAV (Navision) nyilvántartja a kapcsolattartókat és a lehetséges ügyfeleket.
Ezt a funkciót használva több hasznos feladatot is elvégezhetünk. Például az ügyfelek segítenek összekapcsolni azokat a vevőket akik szállítók is egyben! Ezenkívül ezeket a cégeket később vevővé vagy szállítóvá is alakíthatjuk , így ha már egyszer rögzítettük az ügyfél adatait akkor azok jó részét nem kell mégegyszer begépelni.
Ebben a feladatban még egy plusz funkciót szeretnénk bemutatni éspedig a vevő sablonokat. A vevősablonok használatával bizonyos típusú vevők adatait előre be tudjuk állítani és így amikor egy vevőt létrehoznunk a sablon használatával biztosan nem követünk el hibát a rögzítéskor.
A vevősablonokat az eladás és marketing menüben találjuk ,itt több sablont is felvehetünk és beállíthatjuk a fontosabb mezőket.
Amint létrehoztunk egy ügyfelet és abból vevő kell létrehozzunk akkor ezt az ügyfélkartonon megtehetjük:
Ha sablont akarunk alkalmazni akkor lehetőségünk van kiválasztani a megfelelő sablont és utána kattintsunk az ok gombra.
Legutóbbi hozzászólások