Egészen a Dynamics NAV 2013 megjelenéséig ,a jelentéseket általában minimum két külön rendszerrel oldottuk meg.
A Tranzakciók bizonylatai és az alap jelentések maradtak NAV-ban , és az egyéb excel alapú jelentéseket meg általában valamilyen 3rd party eszközzel mint pl . Jet Reports, SQL Server Reporting Services vagy BI for Dynamics.
Nos a Dynamics NAV 2013 számos újítással segíti a felhasználót. Először is fejlettebb lett a jelentés készítő eszköz , Excel és PDF export (ez már megjelent a Dynamics NAV 2009 RTC-ben is ) de van már ún. ODATA szolgáltatás is amit Excelből (vagy egyéb eszközből) el tudunk érni .
Amennyiben a cégének szüksége van excel alapú elemzésekre akkor javaslom , nézze meg a Power Pivot vagy a Power BI eszközöket ,mert ezek nagyon könnyen integrálódnak a Microsoft Dynamics NAV 2013-al.
A Power BI segítségével a Microsoft Sharepoint rendszerünkre is tudunk jelentéseket publikálni melyek akár egyenesen a Dynamics NAV élő adataiból dolgoznak .
Arra is van lehetőség ,hogy az Office 365 felhőből érjük el a Microsoft Dynamics NAV 2013 rendszerünket.
Legutóbbi hozzászólások