Korábban már írtam, arról hogy a Business Central SAAS szolgáltatásában előfordulhat ,egy olyan hiba amivel menüpontok, funkciók tűnhetnek el a rendszerből.
Sajnos egyelőre, még nem megoldott a probléma a mi ügyfelünk is és más magyar ügyfelek is jelezték már a microsoftnak.
Röviden arról ,hogy mit kell keresni, és hogy kell megoldani :
Jelenség :
A Business Central menüben nem találjuk a menüpontokat amiket keresünk és korábban elérhetőek voltak, pl . Pénznemek (ez ugye alapvetően minden rendszerben benne kell legyen) .
Megoldás -(ideiglenes):
A gyökere a problémának az , hogy a Business Central ügyfél élmény értéke átáll Basic (Alapvető – Alapszintű) értékre. Szándékosan írom a két szót mert a jelenlegi lokalizáció felváltva használja a két szót és ez nem segít a felismerésben.
A megoldás annyi , hogy a Vállalat adatai (Company information) lapon állítsuk át Essential(Alapvető) értékre.
Ezután minden visszaáll az korábbi módra.
A nehézség annyi, hogy magyarul most mind a Basic mind az Essential Alapvetőnek van fordítva tehát, ha eddig nem vettétek észre akkor ez ezért lehet.
Ráadásul a BASIC hivatalosan nem is lenne kiválasztható mert ez magyarországon nem is elérhető érték… Nos ezt a Business Central fejlesztői csapata vizsgálja .
Mindenesetre, most beküldtem egy fordítási javítást erre a lokalizációs repo-ba , hogy egyértelműen kiderüljön mindenkinek melyik élményszintet látja .
Legutóbbi hozzászólások