Kategóriák

Business Central – tipp – mi van ha nem működik a jogosultság kiosztás

SAAS Business Central (felhős) kapcsán elfordult , hogy hiába osztottam ki a felhasználónak a jogosultságot, és léptettem ki ,be nem lépett érvénybe.

A következő lépéseket javaslom a jogok kiosztása után :

  1. Jelentkezzen ki a felhasználó
  2. Az Admin felületen győződjünk meg arról , hogy minden munkamenet megszűnt (ha nem léptessük ki)

3. Kérjük meg a felhasználót törölje a böngésző cache-t FONTOS , hogy a “tárolt” alkalmazásokat is töröljük . Ez ugye a PWA-ra vonatkozik

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ellenörzés * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

*
Írja be a szöveges dobozba a képen látható szöveget! Kattintson a képre ha , akarja hallani a szót!
Anti-spam image