Kategóriák

Volt jog, nincs jog. Business Central SAAS super jog elveszett…

Egy ügyfél rendszerében nem tudtunk létrehozni egy új vállalatot. Ennek oka az volt ,hogy a még nem használt éles (production) környezetben az általunk használt felhasználónak nem volt Super jogosultsága.

Végignézve semelyik usernek sem volt Super joga. Hoppá, akkor ki vagyunk zárva az éles rendszerből?

Pontosítva egy usernek volt super joga,méghozzá annak a partneri azonosítónak amivel a tenanatot aktiváltuk. De neki már nem volt licensze.

Visszaadtam a licenszet és frissítettem a felhasználókat , de a jog csak nem érkezett meg. Pontosabban a frissítésre nem frissültek a felhasználók.

Megoldás :

  • Töröld a környezetet (ha lehet és hozz létre újat) – nekem most ez működött
  • Microsoft Support és hibajegy

Tanulság :

  • Mikor egy tenant létrejön osszunk ki több super jogot a különböző környezetekbe
  • Ezen kívül ne feledjük kiosztani a D365 Extension management role-okat is több felhasználónak (per environment)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ellenörzés * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

*
Írja be a szöveges dobozba a képen látható szöveget! Kattintson a képre ha , akarja hallani a szót!
Anti-spam image